Sabtu, 3 Disember 2016

VIDEO: DOSA-DOSA MAHATHIR, MUHYIDDIN MUSUH DALAM SELIMUT, SAMAN SAYA JIKA BERANI !


Syed Hussein Al-Attas mencabar Tun Dr Mahathir Mohamad dan Tan Sri Muhyiddin Yassin agar menyamannya sekiranya apa yang ditulis dalam buku terbaharunya tidak betul.
“Saya kenal mereka berdua ini sangat lama, kalau saya salah mereka boleh saman saya, mereka malah boleh bawa saya ke mahkamah,”katanya.
Beliau berkata demikian ketika merujuk buku terbaharu tulisannya bertajuk ‘Dosa-Dosa Che Det‘ dan ‘Muhyiddin Yassin Petualang.’

3 comments:

Tanpa Nama berkata... 3 Disember 2016 11:00 PG

Suara macam kedi... Bual konek pandai!!!

Tanpa Nama berkata... 3 Disember 2016 1:52 PTG

Tahniah pak sheikh

Syed Hussin Al Atas berkata... 3 Disember 2016 2:09 PTG

Masyuk juga aku dpt dari Najib Razak utk buat fitnah ni bro.

Lagi pun aku dah bincang dengan malaikat rakib dan atib nak salin dosa2 mereka.

Aku punya dosa pun dah delete. Najib ahli syurga.

Catat Ulasan